انواع دستگاه های آبلیموگیر و آبغوره گیر صنعتی

دستگاه آبلیموگیری از دستگاههای صنعتی پرکاربرد در حوزه فرآوری مواد غذایی است و در مدل ها و اندازه های مختلف در داخل کشور تولید می شود. این دستگاه بنا بر جغرافیا و اقلیم نقاط مختلف کشور در استان های مختلف تولید و عرضه می گردد که از مهم ترین آنها می توان به استان اصفهان و استان فارس اشاره نمود.

دستگاه های آبلیمو گیر صنعتی در انواع سه فاز و تک فاز در اندازه های بزرگ و متوسط و از جنس استیل یا آلومینیوم تولید می شوند و معمولا چند کاره بوده و قابلیت گرفتن آبلیمو و آبغوره را دارند. گروه صنعتی افتخاری تولید کننده انواع دستگاه های صنعتی آبلیمو گیر، آبغوره گیر و … می باشد و شما می توانید جهت مشاوره و خرید دستگاه با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

دستگاه آبلیمو گیری صنعتی دست دوم
هر چه ابعاد این دستگاهها بزرگتر باشد گرانتر خواهند بود. به همین دلیل خرید و فروش دستگاههای آبلیموگیری صنعتی دست دوم نیز در بازار متداول است که نسبت به دستگاههای نو قیمت کمتر ولی کارکرد قابل قبولی دارند. شما می توانید برای خرید دستگاه های آبلیمو گیر دست دوم و یا فروش دستگاه کارکرده خود با کارشناسان گروه صنعتی افتخاری تماس حاصل نمایید.

برای خرید دستگاههای آبلیموگیر صنعتی بدون واسطه بهتر است مستقیما به تولید کننده های با سابقه و مورد اطمینان مراجعه نمایید تا از گارانتی و خدمات پس از فروش جهت تهیه قطعات یدکی نیز بهره مند شوید. لازم به ذکر است که با توجه به فصل فروانی لیمو و غوره، خرید و فروش این دستگاهها در نیمه اول سال یعنی فصل های بهار و تابستان رونق بیشتری دارد. برای مشاهده انواع دستگاه های آبلیمو گیر و آبغوره گیر و قیمت روز آنها می توانید به وب سایت گروه صنعتی افتخاری مراجعه نمایید.

  • اشتراک گذاری:

پیام بگذارید

در صورتی که هیچ حساب کاربری ندارید، نظر خود را ثبت کنید یا ثبت نام کنید.